مقالات

چه نوع آلومینیومی در پادری آلومینیومی استفاده می شود؟

پادری آلومینیومی از جمله محصولاتی است که به خاطر ساختار فوق‌العاده خاص خود در قسمت ورودی ساختمان مورد استفاده و کاربرد قرار می‌گیرد. به دلیل دوام و ماندگاری بالا، آلومینیوم در شرایط جوی مختلف می‌تواند از خوردگی و فرسایش جلوگیری کند؛ به همین دلیل امروزه این‌چنین مورد استقبال مردم قرار گرفته است. ما در ادامه شما را با ویژگی‌‎ها، موارد استفاده، مزایا و نحوه خرید این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد.

آلومینیوم استفاده شده در پادری آلومینیومی چه ویژگی هایی دارد؟

مهم‌ترین ویژگی که برای پادری آلومینیومی می‌توان در نظر گرفت، جلوگیری از خوردگی سطوح فلزی است. این ویژگی اولین و مهم‌ترین ویژگی به شمار می‎آید؛ همچنین برای اینکه سطوح فلزی در واکنش به عوامل محیطی همچون رطوبت و مواد شیمیایی واکنش کمتری نشان دهد، از آلومینیوم آنادایز به عنوان پادری استفاده می‌کنند؛ چراکه سطح آلومینیوم آنادایز را با یک لایه اکسیدی پوشش می‌دهند که همین امر می‌تواند، در مقابل رطوبت و ضربه به بهترین شکل ممکن، ساختار آلومینیوم را مستحکم نشان دهد.

به‌ هرحال آلومینیوم این خاصیت را دارد که در شرایط طبیعی با فرسایش و خوردگی روبرو نشده و به قول معروف رسوب ندهد. به خاطر ماندگاری بسیار بالای آلومینیوم، امروزه این متریال به عنوان پادری در قسمت ورودی بسیاری از ساختمان‌ها قرار گرفته است.

نوع آلومینیوم در پادری آلومینیومی

موارد استفاده از پادری آلومینیومی

اینکه شما از چه نوع پادری آلومینیومی باید استفاده کنید، به مکان مورد نظر بر می‌گردد؛ چرا که صددرصد ورودی بانک‌ها، بیمارستان‎ها، بسیاری از مراکز خرید، سینماها و مکان‎های این چنینی دیگر با تردد بیشتری روبرو هستند.

به همین دلیل بهتر است، از پادری آلومینیومی پرتردد استفاده کنید و با این وجود شما در هنگام انتخاب پادری از جنس آلومینیوم، باید ورودی ساختمان را با توجه به ترددی که دارد، در نظر بگیرید. معمولاً ورودی ساختمان اولین و مهم‌ترین قسمتی است که جلب توجه می‌کند و می‌توان گفت جزء پرترددترین قسمت‌هایی است که برای هر ساختمانی چه مسکونی و چه غیر مسکونی می‌توان در نظر گرفت.

امروزه متریال آلومینیوم برای ساخت پادری مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا استحکام بالا و کارایی فوق‎العاده‎ای دارد و می‌تواند طول عمر قابل قبولی را به نمایش بگذارد؛ به همین علت، باعث جلب توجه بسیاری از افراد شده است. حال که در مورد کاربرد این نوع پادری با شما صحبت می‎کنیم، بهتر است بدانید که پادری‌های آلومینیومی از دو بخش، بدنه اصلی و بخش رویه ساخته می‌شوند که بدنه اصلی آن آلومینیوم آنادایز و بخش رویه آن می تواند به صورت پی وی سی یا جنس موکتی انتخاب شود و همه چیز به نوع انتخاب، سلیقه و نوع ورودی ساختمان برمی‌گردد.

[elementor-template id=”2673″]

مزایای استفاده از پادری آلومینیومی

در مورد مزایای پادری آلومینیومی چنانچه بخواهیم صحبت کنیم، بهتر است بدانید که طراحی این پادری به شکلی است که می‌تواند گل و لای را از کف کفش افراد جذب کرده و به نگهداری آن در محفظه زیرین خود بپردازد.

به همین دلیل است که هیچ گونه آلودگی و کثیفی به درون محیطی مورد نظر انتقال نخواهد یافت. معمولاً پادری‌های آلومینیومی که از جنس رویه موکت تولید می‌شوند، حتی این قابلیت را از خود به نمایش می‌گذارند که کف کفش افراد را خشک کرده و همین امر باعث عدم ورود رطوبت باران، برف و… به داخل محیط مورد نظر می‌شود.

با این حساب شما چنانچه به زیبایی قسمت ورودی ساختمان توجه کنید و چه به مسائل بهداشتی توجه می‎کنید بهتر است، استفاده از انواع پادری مانند پادری آلومینیومی کم تردد یا پرتردد را با توجه به نوع ساختمان در نظر بگیرید. البته ناگفته نماند که ساختار این نوع پادری به شکلی است  که اصطکاکی مابین سطح رویه و کفش افراد به وجود می‌آورد تا این‌چنین فرد با خطر لیز خوردن مواجه نشود و به همین دلیل است که در شهرهای مرطوب معمولاً از پادری‌های آلومینیومی بسیار استقبال می‌کنند.

نوع آلومینیوم پادری

خرید پادری آلومینیومی

برای خرید پادری آلومینیومی شما می‌توانید به صورت آنلاین و اینترنتی اقدام کنید؛ چراکه به هر حال، امروزه خرید اینترنتی بسیار مورد توجه قرار گرفته و کمتر کسی است که به خرید سنتی از فروشگاه‌های سطح شهر بپردازد. در حین خرید آنلاین می‌توانید با ویژگی‎های محصول آشنا شده و حتی برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین سایت در ارتباط باشید. خرید اینترنتی به این دلیل که مستقیم است، هزینه‎ای بابت واسطه را برای شما برآورده نمی‎کند و همین امر باعث پرداخت قیمت واقعی محصول و خریدی مقرون به صرفه خواهد شد.

سخن پایانی

به بررسی ویژگی‌ها، مزایا، موارد استفاده و نحوه خرید پادری آلومینیومی پرداخته‌ایم، تا خریدی هوشمندانه را تجربه کنید. این محصول به دلیل دوام و ماندگاری بالای متریال آلومینیوم این‌چنین مورد کاربرد و استفاده قرار گرفته است. شما می‌توانید در طولانی مدت به رعایت بهداشت بابت ورود افراد به درون ساختمان مطمئن باشید و یک طراحی ایده آل را در قسمت ورودی هم در نظر بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین تیدا در ارتباط باشید، تا خریدی آگاهانه را تجربه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *