مقالات

چرا در پادری آلومینیومی از PVC استفاده می‌شود؟

جنس pvc در پادری آلومینیوم

پادری آلومینیومی کاربرد بسیار وسیعی دارد. این محصول در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که پادری برای جلوگیری از ورود آلودگی‌ها به محیط استفاده می‌شود باید کیفیت بالایی داشته باشد. اجزای تشکیل دهنده پادری اهمیت بسیار زیادی برای افزایش کیفیت این محصول خواهد داشت. در تولید پادری آلومینیومی از pvc نیز استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید که pvc به چه دلیل در این محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد با ما همراه شوید.

چرا در پادری آلومینیومی از PVC استفاده می‌شود؟

اجزای سازنده پادری آلومینیومی

پادری آلومینیومی از اجزای مختلفی تشکیل می‌شود. به طور کلی این محصول دارای رویه و زیره است. رویه و زیره پادری آلومینیومی از جنس‌های مختلفی هستند. این محصول در ابعاد مختلفی تولید می‌شود و در هنگام نصب در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. بدنه اصلی این پادری که از جنس آلومینیوم تشکیل می‌شود به عنوان جز اصلی آن شناخته می‌شود. در بخش رویه پادری آلومینیومی از نوارهای pvc یا موکت‌های مخصوص استفاده می‌شود. در برخی از مکان‌ها از پادری آلومینیومی استفاده می‌شود که روی آن موکت قرار دارد. در برخی مکان‌ها نیز باید از انواع دیگر پادری آلومینیومی استفاده نمود.

[elementor-template id=”2673″]

با توجه به عوامل مختلف می‌توان از انواع پادری استفاده کرد. میزان تردد افراد در محیط‌های مختلف و شرایط جوی تاثیر زیادی در انتخاب پادری آلومینیومی می‌گذارد. این محصول برای ساختمان‌های مختلف مسکونی و تجاری مورداستفاده قرار می‌گیرند. مجموعه‌های مختلف پادری آلومینیومی را با کیفیت‌های گوناگون تولید و عرضه می‌کنند. از انواع پادری آلومینیومی می‌توان به پادری آلومینیومی کم تردد  و پادری آلومینیومی پرتردد اشاره کرد. هر چه کیفیت این محصول بیشتر باشد طول عمر آن بالاتر خواهد بود. اگر نیاز به پادری آلومینیومی دارید حتما یک مجموعه معتبر را برای خرید خود انتخاب نمایید.

نقش پی‌وی‌سی در تولید پادری آلومینیومی

مجموعه‌های مختلف در تولید انواع پادری آلومینیومی از pvc استفاده می‌کنند. این جزء در تولید پادری آلومینیومی نقش بسیار موثری می‌گذارد. این پروفیل برای جذب بیشتر آلودگی‌ها در محیط‌های پر تردد اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. پی‌وی‌سی به صورت شیارهایی با عرض‌های مشخص روی پادری قرار می‌گیرند. این کار باعث جلوگیری از لیز خوردن عابرین می‌شود. پی‌وی‌سی نقش مهمی در ایجاد فرسایش پادری آلومینیومی می‌گذارد.

اجزای سازنده پادری آلومینیومی

شیارهایی که در pvc وجود دارند باعث می‌شود که آلودگی‌های زیادی مانند سنگ ریزه‌ها و گلولای از کف پای عابرین جدا شوند؛ بنابراین پس از عبور از روی پادری آلومینیومی که دارای پی‌وی‌سی باشد می‌توان آلودگی بسیار زیادی را روی آن جا گذاشت. در برخی از پادری‌های آلومینیومی از ترکیب pvc و موکت استفاده می‌شود. این کار باعث می‌شود که موکت گل‌ولای و رطوبت را نیز به خود جذب نماید.

در مکان‌هایی که بارندگی بسیار زیادی وجود دارد استفاده از ترکیب پی‌وی‌سی و موکت مورد توجه قرار گرفته است. طول عمر پادری نیز مربوط به استفاده از پی وی سی و موکت در کنار یکدیگر است. اگر این دو را به صورت جداگانه مورد استفاده قرار گیرند سودی ندارند. از آنجایی که پی‌وی‌سی انعطاف زیادی دارد منجر به افزایش عمر پادری آلومینیومی خواهد شد.

پی‌وی‌سی از کوبش موکت جلوگیری کرده و در کنار موکت می‌تواند باعث محافظت از پادری آلومینیومی شود. از آنجایی که پی‌وی‌سی دارای طول عمر و مقاومت بالایی است در برابر شرایط جوی می‌تواند از پادری محافظت نمایند. تغییر در پی وی سی به راحتی انجام نمی‌شود و این محصول طول عمر زیادی دارد.

[elementor-template id=”2673″]

انواع پی‌وی‌سی در تولید پادری آلومینیومی

پی‌وی‌سی که در تولید پادری آلومینیومی به کار می‌رود تنوع زیادی در رنگ خود دارد. این مورد باعث می‌شود که بتوان با توجه به المان‌های مختلف محیطی که قرار است پادری در آن به کار رود از آنها استفاده نمود. تنوع رنگبندی پی‌وی‌سی باعث تنوع تولید پادری آلومینیومی خواهد شد. این کار کمک می‌کند تا افراد با سلیقه‌های مختلف بتوانند خرید بهتری داشته باشند. مجموعه‌های مختلف انواع پادری آلومینیومی را در کشور تولید و عرضه می‌کنند.

هر یک از این مجموعه‌ها با استفاده از مواد اولیه متفاوت محصولات مختلفی را تولید می‌کنند. اگر یک فروشگاه معتبر برای خرید پادری آلومینیومی انتخاب شود، هم تنوع محصولات آن بالا خواهد بود و هم می‌تواند یک محصول با کیفیت را در اختیار شما قرار دهد؛ پس در انتخاب یک فروشگاه برای خرید پادری آلومینیومی دقت زیادی داشته باشید.

نقش پی‌وی‌سی در تولید پادری آلومینیومی

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب برای شما توضیح دادیم پادری آلومینیومی از اجزای مختلف تشکیل شده است. یکی از اجزای مهمی که توسط تولیدکنندگان برای تولید این محصول به کار می‌رود pvc نام دارد. پی‌وی‌سی هم به تنهایی و هم با ترکیب موکت در تولید پادری به کار می‌رود. در کنار موکت می‌تواند روی پادری آلومینیومی به کار رفته و طول عمر آن را افزایش دهد.

اگر پی‌وی‌سی کیفیت مطلوبی داشته باشد به افزایش مقاومت پادری آلومینیومی کمک بسیار زیادی خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید پادری آلومینیومی در غرب تهران کافیست با شماره‌های 02166818431 و 09121676249 تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *