مقالات

مزایای استفاده از پادری آلومینیومی برای ورودی ساختمان های عمومی

مزایای استفاده از پادری آلومینیومی برای ورودی ساختمان های عمومی

شاید شما هم بپرسید که پادری آلومینیومی چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد. با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در مورد این محصول با شما به اشتراک بگذاریم.

در طراحی یک ساختمان، می‌توان گفت ورودی ساختمان، یکی از بخش‌های مهم آن به شمار می‌رود؛ زیرا اولین بخش از ساختمان است که افراد با آن روبرو می‌شوند و طراحی آن از لحاظ زیبایی و کارایی اهمیت زیادی دارد. در ساختمان‌های عمومی، به‌خصوص فضاهای پر‌ترددی مثل بانک و دانشگاه، به دلیل حجم بالای عبور‌و‌مرور امکان انتشار گرد‌و‌غبار و آلودگی در ورودی ساختمان‌ها بسیار زیاد است.

بهره‌وری از المان‌های طراحی داخلی به گونه‌ای که در کنار حفظ زیبایی، دوام، امنیت، نگهداری و بهداشت آن را نیز مد نظر داشته باشد،   دارای اهمیت است. از مواردی که در این راستا می‌تواند خیلی مفید باشد، استفاده از پادری آلومینیومی است. این پادری‌ها یکی از مناسب‌ترین و کاربردی‌ترین انتخاب‌ها برای فضاها و ساختمان‌های پرتردد است که می‌تواند در کنار زیبایی نیز به نگهداری از مکان کمک کند.

قرار‌گیری پادری آلومینیومی در ساختمان

پادری آلومینیومی در کجا استفاده می شود؟

پادری آلومینیومی می‌توان گفت که نوعی مکمل موکت است که کاربرد‌های موثری در ورودی ساختمان‌ها دارد و از موثرترین دستگاه‌های مکانیکی در ورودی‌های ساختمان‌هایی است که تردد در آن بسیار بالا می‌باشد و برای کاهش و کنترل ورود مواد و آلاینده‌ها به درون ساختمان‌ها و جلوگیری از لیز خوردن و همچنین ایجاد یک سطح امن در هنگام بارش برف و باران است. پادری آلومینیومی پرتردد طوری طراحی شده‌اند، که از موثرترین مکانیزم‌های کفپوش کف موجود در بازار است.

این پادری‌ها برای تمام ساختمان‌ها پر‌ تردد و کم‌ تردد نیز مناسب است و می‌توانید پادری آلومینیومی کم تردد و پرتردد را با خیال راحت برای ورودی ساختمان‌های خود مورد استفاده قرار دهید.

[elementor-template id=”2673″]

مزایای پادری آلومینیومی در ساختمان های پررفت و آمد

  • نحوه جذب خاک توسط پادری آلومینیومی بسیار کارآمد است و از مهمترین مزایای آن به شمار می‌رود.
  • رول شدن راحت پادری به منظور جمع‌آوری آشغال و خاک جذب شده.
  • جذب کردن رطوبت و نم کف کفش
  • جذب کردن آلودگی‌های کف کفش مانند خاک و انتقال خاک و گل به زیر خود
  • ایجاد کردن ورودی ایمن همراه با افزایش اصطکاک میان کف کفش و سطح پادری آلومینیومی نسبت به سطح سنگ هنگام بارش برف و باران
  • ارائه رنگ‌بندی‌های متفاوت برای موکت و پروفیل و لاستیک برای بهبود دکوراسیون ساختمان.
  • ماندگاری بالا به علت استفاده از پروفیل‌های آلومینیوم همچنین موکت‌های مخصوص با خاصیت خود ترمیمی
  • تعویض و تعمیر بخش‌های آسیب‌دیده آن، بدون نیاز به تعویض کردن کامل پادری آلومینیومی.
  • تغییر رنگبندی موکت بعد از استفاده زیاد آن.
  • قابلیت شست‌و‌شو و همچنین نظافت دوره‌ای راحت آن.

پادری آلومینیومی هتل

محل قرار‌گیری پادری آلومینیومی در ساختمان کجاست؟

پادری‌های آلومینیومی به علت طرح‌های بسیار متنوعی که دارند، انتخاب کردن آن‌ها در وهله اول شاید چالش بر انگیز باشد. شرایط نصب، ابعاد، نگهداری آن و همچنین ترکیب مواد اولیه که در طراحی و ساخت آن‌ها به کار رفته است از نکاتی است که زمان خرید، سوالات زیادی را برای شما ممکن است به‌وجود آورد. جهت انتخاب یک پادری آلومینیومی مناسب، فاکتور‌های زیادی را باید مد نظر قرار دهید.

برخی فاکتور‌ها مهم عبارتند از: شرایط نگه‌داری، محل قرار‌گیری، میزان تردد، کاربری ساختمان و همچنین طراحی داخلی قسمت‌های ورودی.در بین موارد بالا تعیین کردن محل قرار‌گیری پادری یکی از فاکتور‌های بسیار مهمی است که زمان خرید باید به آن توجه شود. محل قرار‌گیری پادری آلومینیومی می‌تواند در ماندگاری و کاربرد آن نقش زیادی داشته باشد.

در واقع پادری‌ها آلومینیومی باتوجه به محل قرارگیری به دو دسته تقسیم می شوند: پادری‌های آلومینیومی بیرونی و داخلی. پادری‌هایی که در خارج از ساختمان قرار می‌گیرند، اغلب در معرض تابش نور خورشید، برف، باران هستند.

از طرفی این پادری‌ها اغلب در معرض آلودگی‌های زیاد، مثل گل‌و‌لای هستند که نگهداری و نظافت و تعمیر آن متفاوت از پادری‌های داخلی می‌باشد. این عوامل عمر مفید پادری‌های آلومینیومی بیرونی را می‌توانند، کاهش دهد و موجب آسیب رساندن به بافت پادری شوند. پادری آلومینیومی در آسانسور نیز از دسته پادری‌های آلومینیومی داخلی هستند.

[elementor-template id=”2673″]

پادری آلومینیومی یک انتخاب مناسب برای ساختمان‌های پرتردد

بیشتر طراحان داخلی، پادری آلومینیومی را انتخابی مناسب برای ورودی ساختمان‌های پرتردد مثل دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها می‌دانند و البته پادری آلومینیومی برای شرکت‌ها نیز انتخاب مناسبی است؛ زیرا پادری آلومینیومی به علت طراحی ویژه خود، ترافیک زیادی از تردد را می‌تواند پوشش دهد و علاوه ‌بر‌ این از دوام زیادی نیز برخوردار باشد. پادری آلومینیومی انواع مختلفی دارد که بسته به نیاز، حجم تردد، شرایط بنا و معماری داخلی بنا آن‌ها را انتخاب و استفاده می‌کنند.

طراحی پادری آلومینیومی به گونه‌ای است که می‌تواند از ورود گرد‌و‌غبار به داخل ساختمان جلوگیری کند و همین امر به کاهش هزینه‌های نظافتی ساختمان کمک می‌کند. پادری آلومینیومی همچنین از ورود رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند که این امر موجب افزایش عمر مفید کف ساختمان می‌شود.

پادری آلومینیومی ساختمان‌های پرتردد

خرید پادری آلومینیومی

سایت تیدا توزیع‌کننده انواع پادری آلومینیومی کم تردد و پرتردد و تردد متوسط است که تمام محصولات آن دارای استاندارد کارخانه‌ای از سازمان ملی استاندارد است. سایت تیدا تکنیکال با تکیه بر کادر متخصص خود و رزومه کاری درخشان در کارنامه خود، همه تلاشش را در راستای برطرف کردن نیاز خریداران، در زمینه فعالیت خود داشته است. شما می‌توانید پادری‌های آلومینیومی را با کیفیت عالی از سایت تیدا تهیه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *