مقالات

جنس موکت پادری آلومینیومی چیست؟

جنس موکت پادری آلومینیومی

جنس موکت پادری آلومینیومی باعث شده‌ است تا از این پادری‌های با کیفیت بتوان در مکان‌های پرتردد مثل ساختمان‌های اداری و تجاری، مراکز خرید بزرگ، بیمارستان‌ها و مجتمع‌های مسکونی استفاده کرد. موکت پادری آلومینیومی مانع از ورود گل‌ولای و آلودگی به داخل ساختمان می‌شود؛ بنابراین می‌تواند مزایای بسیار زیادی از جمله حفظ نظافت ساختمان را به‌ دنبال داشته باشد.

در ادامه قصد داریم در مورد جنس موکت پادری آلومینیومی  و ویژگی‌های آن صحبت کنیم؛ پس اگر قصد خرید پادری آلومینیومی دارید همراه ما باشید.

 مزایای موکت پادری آلومینیومی

 ویژگی‌های موکت پادری آلومینیومی

برای تولید پادری‌های آلومینیومی از یک موکت خاص به نام موکت پلی پروپیلن استفاده می‌شود. معمولاً در بازار این نوع موکت را با عنوان‌های دیگری مثل موکت راه کبریتی، موکت آنتی اسلیپ، موکت‌های ضد کوبش، موکت‌هایpvc و موکت‌هایp.p. نیز معرفی می‌کنند که تمامی آن‌ها اشاره به همین موکت پلی پروپیلن دارند. با توجه به این‌ که الیاف موکت‌های پلی پروپیلن از جنس pvc است؛ بنابراین اشتعال‌پذیر نیست و یک گزینه مناسب برای ساختمان‌های تجاری پرتردد محسوب می‌شود.

الیاف موجود در این نوع موکت‌ها باعث ایجاد ساختار خاص شدند که به واسطه آن‌ها از انتقال آلودگی‌های محیط بیرون به فضای داخلی جلوگیری می‌شود؛ زیرا تمامی آلودگی‌ها و گرد و غبار داخل انبارک‌های خاک گیر موکت ذخیره خواهند شد و پس‌ از شستشو با آب فشار قوی و مواد ضدعفونی کننده تمامی آلودگی‌ها پاک می‌شوند. نکته بسیار مهم در مورد جنس موکت پادری آلومینیومی این است که به‌ هیچ‌ عنوان آلودگی‌ها را جذب الیاف نمی‌کند و به‌ همین خاطر نظافت آن آسان است و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

 مزایای موکت پادری آلومینیومی

موکت پادری آلومینیومی با توجه به جنس خاصی که دارد مزایای بسیار زیادی برای مصرف‌کننده به‌همراه خواهد داشت که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نظافت آسان
  • ضد کوبش
  • ضد اشتعال
  • تنوع در رنگ‌بندی
  • طول عمر زیاد

 کاربرد پادری آلومینیومی یا کفپوش درمت در ورودی ساختمان

از پادری آلومینیومی پر تردد که به کفپوش درمت نیز معروف است، معمولاً برای ورودی ساختمان‌های پرتردد استفاده می‌شود تا از انتقال آلودگی به داخل ساختمان و همچنین سر خوردن افراد جلوگیری شود. این نوع پادری‌ها نقش بسیار زیادی در حفظ نظافت ساختمان دارند و می‌توانند برای ورودی و راه ‌پله ساختمان یک ظاهر زیبا و شیک ایجاد کنند.

 طول عمر موکت پادری آلومینیومی

یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب پادری آلومینیومی بحث طول عمر موکت آن‌ها است. با توجه به میزان تردد، موکت پادری آلومینیومی دچار کوبش و استهلاک می‌شود و ممکن است طول عمر آن در مکان‌های مختلف متفاوت باشد. اما ویژگی مهم موکت پادری آلومینیومی، ضد کوبش بودن آن است و همین امر باعث می‌شود تا در یک ساختمان پرتردد مثل بیمارستان موکت پادری آلومینیومی تقریباً ۸ سال عمر مفید داشته باشد. البته اگر نظافت به‌ درستی و در زمان مناسب انجام شود، قطعاً در عملکرد و افزایش طول عمر مفید پادری آلومینیومی کم‌ تردد نقش خواهد داشت.

 ویژگی‌های موکت پادری آلومینیومی

 تنوع رنگ موکت پادری آلومینیومی

یکی از مزایای بسیار مهم موکت‌های پادری آلومینیومی تنوع رنگ آن‌ها است. همین امر به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید متناسب با نوع دکوراسیون داخلی یا خارجی به‌ سادگی طرح‌های مختلفی با آن‌ها ایجاد کنید تا پادری با سایر وسایل و تجهیزات موجود در اطراف هماهنگ شود. معمولاً از این پادری آلومینیومی در ورودی ساختمان و راه پله استفاده می‌شود که می‌توانید رنگ موکت را با توجه به سنگ نما، نرده‌های محافظ در راه‌ پله، سنگ یا کفپوش انتخاب کنید.

 سخن پایانی

در مطالب فوق هر آنچه لازم بود در مورد جنس موکت پادری آلومینیومی و نکات مربوط به آن بدانید را بررسی کردیم تا شما با اطلاعات جامع‌تری برای خرید اقدام نمایید. اگر قصد دارید برای یک ساختمان پر رفت‌وآمد پادری مناسب و مستحکم تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما پادری آلومینیومی است؛ زیرا با توجه به جنس خاص و الیاف موکت مصرف‌ شده در آن تا سالیان طولانی شما را از خرید پادری‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند. همین حالا می‌توانید از طریق سایت تیدا پادری آلومینیومی باکیفیت را با قیمت مناسب به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *