مقالات

پادری آلومینیومی مناسب ادارات

پادری آلومینیومی برای شرکت یکی از گزینه‌های مناسب است؛ زیرا علاوه‌بر تمیزی و زیبایی ظاهری مزایای بسیار زیاد دیگری نیز دارد؛ بنابراین اگر قصد دارید برای شرکت، مجتمع تجاری و اداری یک پادری مناسب و مقاوم تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما پادری آلومینیومی است. جهت آشنایی بیشتر با پادری آلومینیومی برای شرکت در ادامه همراه ما باشید.

هزینه پادری آلومینیومی برای شرکت

 تفاوت پادری آلومینیومی با پادری عادی برای ادارات

پادری آلومینیومی به‌ عنوان پادری مدرن تفاوت زیادی با پادری‌های عادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به اشباع نشدن گل‌ولای در آن اشاره کرد. در تولید پادری‌های آلومینیومی از بهترین نوع آلومینیوم در بازار استفاده می‌شود. معمولاً برای مقاومت بیشتر محصول از آلومینیوم ۶۰۶۱ آنودایز برای تولید این پادری‌ها می‌توان بهره برد.

مزیت دیگر پادری آلومینیومی کم‌ تردد نسبت‌ به سایر پادری‌ها این است که در برابر شرایط جوی طبیعی مثل تابش نور خورشید، بارش و بارندگی، سرما و گرما مقاومت خوبی دارد و اصلاً دچار فرسودگی نمی‌شود. این در حالی است که پادری‌های عادی در اثر چنین شرایطی به‌ مرور زمان پوسیده خواهند شد. اما در این پادری‌ها توسط عملیات آنودایزینگ، آلومینیوم مصرفی مقاوم‌تر می‌شود و طول عمر آن افزایش می‌یابد؛ بنابراین در طولانی‌ مدت هیچ اتفاقی آن را تهدید نخواهد کرد.

 نظافت پادری آلومینیومی شرکتی

پادری آلومینیومی به نظافت آسان معروف هستند؛ زیرا به‌ راحتی می‌توان با جاروبرقی آن‌ها را از تمامی آلودگی‌ها و مواد زاید پاک کرد؛ یعنی لازم نیست که حتماً با مواد شوینده پادری را شستشو دهید تا مانند روز اول تمیز شود. توجه داشته باشید که پادری‌های آلومینیومی هیچ‌گونه محدودیتی برای شستشو ندارند و کاملاً قابل شستشو هستند، اما برای کوتاه شدن زمان نظافت دوره‌ای و بالا رفتن عمر مفید پادری بهتر است با استفاده از جاروبرقی آن را تمیز کنید.

روی پادری آلومینیومی شیارهای عرضی pvc قرار دارد که باعث حالت زبری و زدایندگی آن می‌شوند. این حالت زبری کمک می‌کند تا هنگام تردد تمامی آلودگی‌ها و مواد زائد درشت که به کف کفش چسبیدند، توسط اینpvcها جذب شوند. البته pvc حالت اصطکاک هم را در پادری ایجاد می‌کند تا از لیز خوردن جلوگیری کند.

با توجه به این‌ که در اکثر شرکت‌ها رفت‌وآمد بسیار زیاد است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم حتماً از پادری‌های آلومینیومی در این محیط‌های پر رفت‌وآمد استفاده کنید تا علاوه‌بر نظافت و تمیزی دائمی، در فصل‌های سرد سال که بارندگی و لغزندگی زمین وجود دارد، از سر خوردن افراد و اتفاقات ناگوار جلوگیری کند. توجه داشته باشید که از پادری آلومینیومی تمام pvc معمولاً برای محیط‌های بیرونی استفاده می‌شود. ما توصیه می‌کنیم که از پادری‌های تمام pvc و pvc موکت هم در محیط بیرونی و هم در محیط داخلی استفاده شود تا بتوان از مزایای بسیار زیاد آن‌ها در کنار یکدیگر استفاده کرد.

نظافت پادری آلومینیومی شرکتی

 هزینه پادری آلومینیومی برای شرکت

برای پادری آلومینیومی شرکتی نمی‌توان یک قیمت ثابت بیان کرد؛ زیرا بر مبنای اندازه و متراژ هزینه آن محاسبه می‌شود؛ بنابراین لازم است برای خرید پادری آلومینیومی حتماً کاربرد، موارد فنی و محل نصب را در نظر داشته باشید و مطابق با آن‌ها برای خرید اقدام کنید. توجه داشته باشید هزینه پادری آلومینیومی پر تردد در مقایسه با پادری‌های عادی بسیار مقرون‌به‌صرفه و مناسب است؛ به این خاطر که شما تا مدت‌های طولانی نیازی به خرید پادری دیگری نخواهید داشت.

 تنوع مدل پادری های آلومینیومی برای شرکت

پادری‌های آلومینیومی مناسب برای ادارات دارای تنوع بسیار زیادی هستند که آن‌ها را می‌توان در گروه‌های یک سانتی‌متری و دو سانتی‌متری جای داد. در واقع ضخامت پادری آلومینیومی مشخص می‌کند که در گروه یک سانتی‌متری یا دو سانتی قرار می‌گیرد؛ به همین طریق می‌توان ارتفاع تمام شده آن را تعیین کرد. پس در هنگام خرید نیز باید به این نکته توجه داشته باشید تا یک محصول مناسب تهیه کنید.

 سخن پایانی

اگر قصد خریدیک پادری مناسب برای شرکت دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از پادری‌های آلومینیومی استفاده کنید. پادری آلومینیومی برای شرکت و مجتمع‌های اداری پر رفت‌وآمد یک گزینه بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است که می‌تواند در طولانی‌ مدت مقاومت داشته باشد و مزایای زیادی را در اختیار شما قرار دهد. شما می‌توانید این پادری‌های با کیفیت را از فروشگاه بناآرای تیدا به‌ صورت آنلاین با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید و در موعد مقرر در محل تحویل بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *