مقالات

نکاتی مهم در انتخاب پادری آلومینیومی

نکات مهم در انتخاب پادری آلومینیومی

هنگام انتخاب پادری برای ورودی ها، سالن ها و مناطق رفت و آمد خود باید مسائل زیر را در نظر بگیرید

  • مقدار ترافیک عبوری ( تعداد نفرات عبور کننده روزانه): پادری ها بر اساس میزان ترافیک عبوری به 3 دسته عمده تقسیم بندی می شوند:- پادری آلومینیومی پرتردد = روزانه بالای 500 نفر- پادری آلومینیومی تردد متوسط = روزاته بین 100 تا 500 نفر

     

    پادری آلومینیومی کم تردد = روزانه کمتر از 100 نفر

  • شرایط آب و هوایی: پادری دارای ساختار 2 بخشی شاسی و رویه می باشد. شاسی پادری که تابع شرایط اب و هوایی نمی باشد و تنها تابع مقدار ترافیک عبوری روزانه است. رویه پادری متناسب با شرایط اب و هوایی می توان از موکت ، لاستیک ، برس و یا ترکیب انها استفاده کرد.
    حتما توجه کنید که آیا ورودی دارای یک سایبان در فضای باز است یا مستقیما از پیاده رو می آید یا که مستقیما از یک پارکینگ آسفالت و غیره می آید. این که آیا ورودی برای تحویل تجاری یا عمدتا ترافیک پا و صندلی چرخدار استفاده می شود. پس برای آنکه بتوانید اطلاعات دقیقی در مورد جنس موکت پادری آلومینیوم به دست آورید، به شما پیشنهاد میکنیم مقاله مرتبط با آن را بخوانید.
    بنابراین در محیط هایی که مرطوب نیستند وتنها برای جذب خاک  و آلودگی های این چنینی به پادری نیاز دارید بهتر است از پادری های تمام موکت استفاده کنید. اما در محیط هایی که رطوبت وجود دارد و می خواهید کفش های گلی داخل ساختمان شما را کثیف نکنند از پادری آلومینیومی ترکیبی موکت و لاستیک استفاده کنید.
  • عوامل محیطی
  • اندازه پادری: پادری باید کل ورودی یک ساختمان را شامل شود (از جمله هر ورودی جانبی ). این نخستین فرصت برای جلوگیری از انتقال خاک و رطوبت به ساختمان شما می باشد.عرض پادری باید عرض ورودی شما را کامل پوشش دهد. در بسیاری از ورودی ها طول کوتاه را توصیه نمی کنیم بنابراین طول استاندارد موثرترین عامل کارایی برای مقابله با اشباع تراکم تدریجی خاک و رطوبت ضروری است.یک سیستم پادری ورودی باید برای ترافیک پا و ترافیک چرخشی مناسب باشد.

اگر میخواهید بدانید جذب خاک توسط پادری آلومینیومی چگونه انجام می شود، مقاله مرتلط را بخوانید.

 

نکته قابل توجه: انتخاب پادری نیاز به ارائه یک سطح امن دارد. زیرا حجم زیادی از ترافیک چرخان وجود دارد. آنها یک انتقال ایمن را فراهم می کنند و همچنین یک سطح عالی فراهم می کنند که در هنگام عبور از صندلی چرخدار و غیره پیچ خورده یا پیچیده نمی شوند.

هنگام انتخاب یک پادری مناسب، شما باید دلایل کلیدی استفاده خود را به یاد داشته باشید :

  1. پادری آلومینیومی مناسب ادارات
  2. پادری باید مقاوم باشد.
  3. پادری ورودی باید در داخل خاک را جذب و رطوبت را متوقف کند.
  4. پادری باید خاک جذب شده را به زیر خود انتقال دهد.
  5. پادری بایستی یک ساختار دو سطحی داشته باشد.

سیستم یکپارچه می تواند باعث از بین رفتن آلودگی خاک به ساختمان شود، سیستم پایه با کاهش هزینه های تمیز کردن و تعمیر و نگهداری، می تواند تاثیر مهمی داشته باشد. سطوح سطحی تمیزتر و طولانی تر می شود، بدون نیاز به تمیز کردن.

خاک کمتری که وارد ساختمان شما می شود به این معنی است که گرد و غبار و گرد و غبار کمتری در کف زمین قرار می گیرند، برنامه های نگهداری و بازسازی کف پوش دائمی کاهش می یابد. شما میتوانید با شیوه تمیزکردن پادری آلومینیومی نیز آشنا شوید.

انواع مختلفی از موکت و لاستیک وفرچه هست که می تواند این نیاز را برآورده میسازد، موکت و لاستیک وفرچه ورودی می تواند کارکنان و مشتریان ساختمان شما را به یک تصور خوب و همچنین ورود ایمن به ساختمان شما تبدیل کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *