مقالات

آشنایی با چند مدل پادری آلومینیومی ( بخش اول)

[vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]همانطور که می دانید از پادری آلومینیومی در جاهایی که رفت و آمد زیاد است استفاده می شود. استفاده از پادری آلومینیومی در مکان هایی مانند: فرودگاه ها، پاساژ ها و فروشگاه ها، مکان های عمومی، هتل ها، رستوران ها و … توصیه می شود. استفاده از پادری در ورودی ساختمان باعث می شود تا هزینه های مربوط به نظافت و شستشو کاهش پیدا کند.

استفاده از مواد با کیفیت در پادری های آلومینیومی می تواند باعث دوام و استحکام بیشتر پادری آلومینیومی شود. تولید کنندگان پادری برای مکان های پر رفت و آمد استفاده از پادری آلومینیومی را پیشنهاد می دهند. برای آشنایی با ویژگی های پادری آلومینیومی مقالات قبل را مطالعه کنید.

پاکیزه نگهداشتن پادری آلومینیومی

می توانید هر روز با استفاده از جارو برقی و برس پادری آلومینیومی را تمیز کنید. همچنین می توانید پادری آلمینیومی که قابلیت جمع شدن دارد را تا کنید، بشورید، خشک کنید و سپس دوباره سر جایش قرار دهید.

پادری آلومینیومی

آشنایی با پادری آلومینیومی بِرنو

این مدل پادری آلومینیومی طراحی بسیار زیبایی دارد و علاوه بر زیبایی دارای شانه هایی است تا گل و لای به راحتی از روی آن پاک شوند. مقاومت و طول عمر این مدل پادری آلومینیومی بسیار بالا است. پادری آلومینیومی بِرنو در رنگ های مشکی، خاکستری و قهوه ایی تولید می شود. ارتفاع پادری 24 میلی متر است و برای استفاده در بیرون از ساختمان مناسب است.

پادری آلومینیومی توکیو

آشنایی با پادری آلومینیومی توکیو

این مدل پادری آلومینیومی از استحکام بسیار بالایی در برابر رفت و آمد های زیاد برخوردار است. استفاده از این مدل پادری آلومینیومی هم برای داخل و هم خارج از ساختمان مناسب است. ارتفاع پادری 23 میلی متر است.

پادری آلومینیومی ریو

آشنایی با پادری آلومینیومی ریو

این مدل پادری آلومینیومی برای پاک کردن و خشک کردن کفش از رطوبت و گل و لای بسیار مناسب است و بیشتر مناسب فصل زمستان است. پادری آلومینیومی مدل ریو در رنگ های متنوعی مانند آبی، سبز، خاکستری، بژ، قهوه ایی و رنگ های مختلف دیگری تولید می شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *